czwartek, 12 listopada 2009




Dzisiaj przybliżę Wam troszkę moją osobę. Moja pasja fotografowania rozpoczęła się już na studiach gdy za stypendium kupiłem sobie mój pierwszy aparat kompaktowy. Po kilku latach nauki posługiwania się tymże aparatem stwierdziłem, że nie jest on w stanie sprostać moim wymaganiom. W maju 2008 roku zakupiłem nowy aparat - lustrzankę cyfrową i moja pasja ze strumyka przeistoczyła się w rwącą rzekę..


Preferuję zdjęcia w klimacie horror, fantasy. Często inspirację do zdjęć czerpię z książek, filmów, opowiadań i legend. Staram się ukazywać na zdjęciach nie tylko tą dobrą stronę ludzkiej duszy, która chce być adorowana ale także, frustrację, ból, lęk, fantazje, koszmary senne itp. Chcę za pomocą swoich zdjęć ukazać obie strony ludzkiej natury - tą dobrą i tą złą.


1 komentarz:

  1. Dobrze, że cię ten strumień porwał ;) Fajne tworzysz obrazy

    OdpowiedzUsuń