niedziela, 6 lutego 2011

Restart

Wraz z rokiem 2011 postanowiłem zrestartować mojego bloga i obiecuje, że zobaczycie tu dużo nowych postów w nadchodzącym czasie.

Na początek pokażę kilka zdjęć z dwóch ostatnich moich sesji zdjęciowych. Niedawno w domu urządziłem sobie małe studio fotograficzne. Na razie bardzo ale to bardzo skromne warunki do pracy ale lepsze to niż nic. Pierwszą sesje w tym roku wykonałem przesympatycznemu modelowi znanemu szerzej jako Ozzy Radosny. Ze dwa lata umawialiśmy się na sesje i w końcu udało nam się coś razem zrobić. Wyszło nam to dosyć mrocznie i jak się okazuje kontrowersyjnie jak zresztą widać na zdjęciach poniżej:



Dokładnie tydzień później wpadłem na pomysł wykorzystania do zdjęć folii malarskiej. Tym razem model pojawił się bardzo spontanicznie odpowiadając na moje równie spontaniczne ogłoszenie. Mateusz zagrał swoją rolę doskonale a efekt jaki uzyskaliśmy dzięki folii przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania.




W najbliższych dniach postaram się nadrobić zaległości i opowiedzieć co działo się w ubiegłym roku a działo się sporo.

1 komentarz: